Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o udzielenia wsparcia w realizacji celów prowadzonej przez NIK kontroli planowej nr P/23/029 „Funkcjonowanie posterunków Policji”. Czynności kontrolne wykonywane są w okresie od czerwca do października 2023 r. i obejmują m.in. badanie świadomości i satysfakcji mieszkańców w związku z działającym na terenie gminy posterunkiem Policji, a także ich osobistych doświadczeń w kontakcie z policjantami oraz poczucia bezpieczeństwa. Dla uzupełnienia badanego obszaru chcemy prosić mieszkańców Państwa gminy (miasta) o podzielenie się z NIK swoimi doświadczeniami i oceną sytuacji.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o zamieszczenie na stronie internetowej urzędu gminy (miasta) załączonego odsyłacza umożliwiającego wypełnienie ankiety i przeprowadzenie badania opinii społecznej w tej sprawie. Jestem przekonany, że ankieta będzie stanowić cenne uzupełnienie ustaleń z kontroli.
https://zapytania.nik.gov.pl/mrIWeb/mrIWeb.dll?I.Project=POSTERUNEK
Z góry dziękuję za umożliwienie mieszkańcom skorzystania z tej formy wyrażenia własnej opinii w istotnej sprawie poczucia bezpieczeństwa w najbliższej okolicy.
Zapewniam Państwa jednocześnie, że ankieta jest w pełni anonimowa, a jej wyniki zostaną wykorzystane i zaprezentowane wyłącznie w formie zbiorczych zestawień. Termin wypełniania ankiety upływa w dniu 15 października 2023 r.
Tomasz Andrzej Sordyl
p. o. Dyrektor Departamentu
Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego